Jasińscy w Sigince – gmina/parafia Widze

Na poniższym zdjęciu Melania Jasińska (żona Napoleona) zd. Sokołowska z trojgiem dzieci. Zdjęcie wykonane w 1925 r. w lesie Siginka (zaścianek). Jasińscy mieszkali w pobliskiej kolonii Lipołaty (Lipołaty leżały w odległości ok. 2 km od miasteczka Widze).

 

 

 

 

 

 

 


Foto ze zbiorów rodziny Jasińskich

6 myśli na temat “Jasińscy w Sigince – gmina/parafia Widze”

  1. Na tych zdjeciach sa dzieci brata mojej babci Apolonii. Ciotke Janke troche pamietam z dziecinstwa…….bywala w domu rodzicow. Interesuje mnie czy bylo wiecej rodzensta mojej babci. Wydaje mi sie ze byla jeszcze siosta. Pozdrawiam serdecznie

    Polubienie

  2. Szukam informacji o rodzenstwie mojej babci Apolonii siostry Napoleona z domu Jasinska. Matka byla Ewa ,ojciec Wiktor.Pozdrawiam serdecznie.

    Polubienie

    1. Alina:

      Tak!

      Apolonii jest siostry moj Dziadek Napleon!

      Apolonia żonaty Kugielewicz, one ma 4 córki; Elenoria, Wiktoria, Melania I Marja.

      Polubienie

    2. Alina:

      Tak, mojej dziadek Napoleon jest brat was babci Apolonja.
      Eva Krodel i Wiktor Jasinski ma 13 dzieci: Zuzanna, Noberta, Salomeja, Anastzia, Lucja, Napoleon, Karol, Heronium, Apolonja, Anna, Katarzyna, Jan i Walerjan.
      Apolonja Kugielewicz ma 4 corki: Elenoria, Wiktoria, Melania i Marja. Mojej Ojciec wiem Eva w Lipolaty.

      Polubienie

  3. Alina:

    Tak!

    Apolonia jest siostry moj Dziadek Napoleon! Apolonii żonaty Kugielewicz, one ma 4 córki; Elenoria, Wiktoria, Melania I Marja.

    Polubienie

  4. Bardzo dziekuje za informacje. Jestem najmlodsza corka Melanii. Babcia Apolonia zmarla 1972r. Napoleon jesli dobrze pamietam byl dwa razy w domu moich rodzicow na krotkie pobyty. Raz czy dwa razy byla tez ciotka Janka mieszkala wtedy w Zielonej Gorze. Moja mama miala nazwisko po mezu Ciunel. Babacia Apolonia miala tez jednego syna Wladyslaw. To bylo najmlodsze dziecko babci. Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam serdecznie Moi rodzice juz nie zyja. Melania- Moja mama zmarla w 1990 . Wszystkie dzieci babci Apolonii juz nie zyja. Jeszcze raz dziekuje .
    .Thank you very much for the support.

    Polubienie

Dodaj komentarz