Widze i Lipołaty (1927-1939)

1927r Widze Harcerstwo - (2)

 

 

 

 

 

 


W 1. rzędzie pierwsza z prawej siedzi Janina Jasińska (w mundurku harcerskim).
W ostatnim rzędzie (3. od prawej) stoi Ireneusz Jasiński (bez czapki). Janina i Ireneusz Jasińscy to rodzeństwo z Lipołat.

 

1937 Pamiec z Lipolaty

 

 

 

 

 

 

 

 

Lipołaty (nad jeziorem) 1937 r., na fotografii Janina Jasińska (siostra Ireneusza Jasińskiego). Widoczny za jeziorem biały dom to miejsce urodzenia Melanii Jasińskiej zd. Sokołowskiej (matki Janiny i Ireneusza Jasińskich).

 

1938 Janina Jasinska in Sleigh - Polish

2 myśli na temat “Widze i Lipołaty (1927-1939)”

  1. Na tych zdjeciach sa dzieci brata mojej babci Apolonii. Ciotke Janke troche pamietam z dziecinstwa…….bywala w domu rodzicow. Interesuje mnie czy bylo wiecej rodzensta mojej babci. Wydaje mi sie ze byla jeszcze siosta. Pozdrawiam serdecznie

    Polubienie

  2. Alina:

    Tak, mojej dziadek Napoleon Jasiński (1878-1973) brat was babci Apolonja.

    Wincenty Jasiński ma 7 dzieci: Bogumiła, Ludwik, Michalina, Mirosław, Wiktor, Helena i Anna.

    Ewa Krodel i Wiktor Jasiński ma 13 dzieci: Zuzanna, Noberta, Salomeja, Anastzia, Lucja, Napoleon, Karol, Heronium, Apolonja, Anna, Katarzyna, Jan i Walerjan.

    Apolonja Kugielewicz ma 4 corki: Elenoria, Wiktoria, Melania i Marja. Mojej Ojciec, Ireneusz Jasiński wiem Ewa w Lipołaty.

    Tom

    Polubienie

Dodaj komentarz