Gakiany gm. Widze

Pozdrawiam serdecznie! Poszukuję wiadomości i pomocy jak szukać metryk urodzeń, chrztów, ślubu. Dotyczy roku 1900 miejscowość Gakiany. Szukam metrykę ślubu moich dziadków, znam ich tylko imiona i nazwiska. Daty ślubu nie znam, wiem że mieszkali w miejscowości Gakiany. Za pomoc dziękuję.

Irena Dunder
fhhn@online.de

Witaj ! Ja też urodziłam się na Warmii i Mazurach, poszukuję rodziny moich rodziców, którzy pochodzą z rejonu Widze. Mój ojciec z miejscowości Dundery, a mama z Gakiany. Ślub brali w kościele Widze. Szukam wiadomości o rodzinach Kondrat, Dunder, Sienkiewicz.

Irena Dunder
fhhn@online.de

Pozdrawiam i witam eo!
Poszukuje potomków Symoforiana i Zuzanny Kondratowie , oraz potomków Josefy Papszel. Żyli w miejscowości Gakiany  w latach 1928.
Po litewsku Gakenai. Z podziękowaniem. Irena

Irena Dunder
fhhn@online.de

Jestem zachwycona stroną ! Szukam śladów mojego wujka. Josef Kondrat który został w 1940 roku wywieziony do miejscowości Głębokie. Ślad po nim zaginął. Posiadam zdjęcie z 1935 roku Kurs IX, kto posiada informacje, proszę o pomoc. Z podziękowaniem. Irena.
 
~fhhn@online.de, 2012-02-25 19:10